söndag 22 september 2013

Vinnarna i "Helgens bästa"

Först vill jag tacka er för en helt fantastisk helg. Så roligt att så många ville komma och pyssla med oss. Tänk vilken kul hobby där man dessutom får möjligheten att träffa så många likasinnade på samma ställe.Vi verkligen ÄLSKAR att vara på pysselträffar. Så mycket inspiration på ett och samma ställe!

Stort tack även till alla våra sponsorer! Och de två butikerna, Mikaelas Scrap In och ScrapWebb/Porslinsblomman, som kom med sina underbara butiker. Det kändes som om de kompletterade varandra bra.

I sista utmaningen skulle ni komma till mig och få ert bästa alster från helgen, fotograferat. Jättefina alster! Det var ingen lätt match att bara välja 3! Men Jennifer, Anna och jag har nu efter mycket funderande hit och dit, slutligen valt 3 vinnare. Här nedan kan ni se dem, utan någon som helst ordning. Sponsorerna till den här utmaningen är Simply B Stamps och Sweet Pea Stamps. Maila mig så får ni er vinst!





Sååå roligt att så många ville vara med i utmaningarna, och här kommer foton på resten av era bästa alster som ni ville ha med i sista utmaningen!











 



1 kommentar:

  1. Idas härliga konstnärshatt är ju bara "2 die 4" :-)... Kul att jag var en av TRE vinnare :-)!
    Tack så mycket :-).

    SvaraRadera